יועץ קידום אתרים – שומר על האינטרסים של העסק שלכם

מערכת שורש  ג כסליו, תשפא  11/19/2020

יועץ קידום אתרים יוכל לעמוד לרשותכם ולדאוג שקידום האתר של העסק שלכם יתבצע על הצד הטוב ביותר, טוב כדי שקיפות, אמינות, מקצועיות, ידע וניסיון
.......................

יועץ קידום אתרים – שומר על האינטרסים של העסק שלכם

תחום קידום האתרים הוא תחום די מבלבל עבור בעלי עסקים רבים. הדעה הרווחת היא שמשלמים כסף לגוגל, והוא מביא לעסק לקוחות. בפועל, מדובר בתורה די סבוכה, שדורשת לשים לב לפרט הכי קטן. אם נעצבן את גוגל אפילו טיפה, הוא עלול להעניש אותנו בזמן בגלות – כשהגלות היא כמובן העמוד השני של גוגל.

מי הוא יועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים הוא איש מקצוע בעל מומחיות ב-SEO (אופטימיזציה של מנועי החיפוש), ובתחום הקידום הממומן. ברוב המקרים המקדם מבין גם בפייסבוק ובמדיה החברתית באופן כללי. יועץ קידום אתרים ידע לענות לנו על כל השאלות הקשות ביותר – איך כדאי לקדם את האתר, האם האתר בנוי בצורה האידיאלית, כמה כסף נצטרך להשקיע בקידום וכן הלאה.

אדם אובייקטיבי

כאשר אנחנו עובדים מול איש מקצוע מסוים, לא פעם כדאי להכניס יועץ מהצד שלנו שישמור על האינטרס שלנו. יועץ קידום אתרים מטעמנו ירצה בראש ובראשונה את טובתנו. למשל, כאשר אנחנו עובדים מול מקדם אתרים, ומרגישים שהקידום קצת "תקוע", או שאפשר להפיק ממנו עוד, ניתן לפנות ליועץ חיצוני. היועץ החיצוני ידע לענות לנו על כמה שאלות שמטרידות את מנוחתנו –

-          האם מקדם האתרים שלנו עושה את עבודה טובה, ומספק עבורנו את התוצאות הטובות ביותר?

-          האם התשלום תואם את התוצאות?

-          האם כדאי לשקול להחליף איש מקצוע?

-          האם פוטנציאל הקידום של האתר ממומש עד תום?

מחקר בשטח

לפני שיועץ קידום האתרים שלנו יענה על כל השאלות שמטרידות אותנו, הוא קודם כל צריך לבצע מחקר בשטח. עליו לבדוק מי המתחרים, מה מצב התוכן באתר, איך האתר בנוי, האם התכנים רלוונטיים ומעניינים. עבודתו מתקיימת במישור הטכני ובמישור התוכן –

ייעוץ טכני

במהלך בדיקתו של יועץ קידום אתרים, הוא ישים דגש על פרטים טכניים, למשל איכות הקוד בתוך האתר, היררכיה נכונה שתשפר את הקידום, טעינה מהירה של האתר, ותוכן רלוונטי. לא רבים יודעים, אבל קיימת חשיבות רבה לפרטים הקטנים כשמדובר בקידום אתרים בגוגל.

תוכן רלוונטי ומעניין

על התוכן להיות רלוונטי ומעניין, כזה שהגולש ירצה להישאר ולקרוא אותו. מעבר לרושם החיובי שזה נותן על האתר שלנו, גוגל יעריך זאת ויבין שאנחנו רלוונטיים. לעומת זאת, תוכן שהוא לא מעניין, לא קשור, או סתמי, עלול להוביל לאחוזי נטישה גבוהים לאתר שלנו, מה שיגרור עונש כבד מצד גוגל.

דו"ח ליקויים – קלף מנצח

ברגע שהיועץ מטעמנו בדק את הכול עד המילה הקטנה ביותר, הוא ינפיק דו"ח ליקויים. בדו"ח יהיו מצוינים בצורה מסודרת ומתומצתת את כל הליקויים שהתגלו בבדיקה, לצד המלצות לפעולה. המסמך הזה בידיים שלכם, הופך לקלף מיקוח מול מקדם האתרים שלכם, כאשר אתם ניגשים אליו עם הדו"ח ברוב המקרים הוא יבצע הנחה מסוימת, או יכלול שירות נוסף במחיר שאתם כבר משלמים. מקדם האתרים שלכם יבין שאתם "לא פראיירים", ובודקים אותו לאורך התהליך, מה שגורם לו לנהוג בקפדנות ו"כמו שצריך".

יועץ קידום אתרים יוכל לעמוד לרשותכם ולדאוג שקידום האתר של העסק שלכם יתבצע על הצד הטוב ביותר, טוב כדי שקיפות, אמינות, מקצועיות, ידע וניסיון.